Vi är EliteCall

Vår policy



Kvalité

 

EliteCall lägger stort fokus på kvalité genom att stärka och trygga våra uppdragsgivares varumärke på ett ansvarsfullt sätt samt våra kunder. För att kunna möta en hög standard och kvalité har EliteCall etablerat en engagerad kvalitetsavdelning. Syftet är att säkerställa kvalitén på telefonsamtalen som hålls, möten och kundkontakten, så att dessa genomförs på ett professionellt sätt i enlighet med branschens etiska riktlinjer.



Trygghet

 

EliteCall har som prioritet att våra kunder ska känna en trygghet i kontakten med oss. Vi prioriterar även att våra uppdragsgivare ska känna en trygghetskänsla i samarbetet med oss. Genom rätt utbildning och vägledning hos våra säljare kan vi garantera högsta möjliga kvalité. Som anställd hos EliteCall utbildar vi säljarna i både produktkunskap och säljteknik för att ge de rätt förutsättningar att lyckas med sitt arbete.

 

EliteCall strävar efter en arbetsplats med kvalité och trygghet som nyckelord. 


Den här hemsidan använder cookies. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du vår användning av cookies.

Acceptera